عرضه انواع لاستیک داخلی و خارجی
close button

تفاوت سایز لاستیک ۱۶۵ با ۱۷۵ پراید

تفاوت سایز لاستیک 165 با 175 پراید

 

سایز لاستیک پراید

یکی از سوالاتی که ممکنه برای شما هم ایجاد بشه اینه که، مناسب ترین سایز لاستیک پراید چنده؟ برای پاسخ باید گفت که بین سایز هایی که برای پراید موجوده دوتا خوب هستش که راننده ها همیشه مشکل دارن که بین این دوتا کدوم رو انتخاب کنن، توی این بخش لاستیک مناسب پراید رو به شما معرفی خواهیم کرد و مزایا و معایبشون رو از زبون خودم که پراید سوار می شم بررسی می کنم.

در واقع جفت سایز ۱۶۵ و ۱۷۵ برای پراید استاندارد هستن و میشه استفاده کرد اما اینکه لاستیک ۱۷۵ برای پراید بهتره یا ۱۶۵، یه مسئله ایه که بستگی به چنتا نکته داره که در ادامه می گم بهتون.

اگه روی پرایدتون رینگ فابریک کارخونه سایپا هستش بهتون پیشنهاد می کنم که از سایز ۱۷۵ استفاده کنید.
چرا ؟ به خاطر اینکه این لاستیک پهن تره و از رینگ معمولی خود پراید جلوتر می زنه پس دیگه به جدول و… نمیخوره. اما اگه لاستیک ۱۶۵ بندانید درواقع دارید احتمال اینکه لبه رینگتون به جدول و دست انداز گیر کنه رو بیشتر می کنید.

جالبه بدونید که خود شرکت سایپا روی پراید های مدل ۱۴۱ لاستیک سایز ۱۷۵ میندازه پس خودشون هم میدونن این قضیه رو!

همانطور که می دونید اندازه لاستیک پراید باید متناسب با ماشین پراید باشه. حال لاستیک پراید ۱۷۵ چون پهن تره مزیت خوبی داره اونم نه مزیتی که فقط رخ میده به ماشینتون، این لاستیک وقتی رو پراید سوار شه لغزش رو کمتر می کنه و بیشتر از سایز ۱۶۵ به زمین می چسبه.

البته اینو همه می دونن اگه لاستیک ۱۷۵ یا بزرگتر بندازید موقع دست انداز ها اذیت می شید و اینم به خاطر اینه که وزنش بالاست.

 

درواقع درمورد سایز چرخ پراید باید بدونید که لاستیک های نازک تر برای رد کردن دست اندازها بهتر هستند چون هم سبکن و هم نرمن.

خب امیدوارم که خوشتون اومده باشه و بتونید لاستیک پراید مورد نظرتون رو انتخاب کنید، اگر سوال و یا ابهامی بود توی کامنت ها جواب می دم.

 

بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید

با همه توضیحاتی که دادیم شاید این سوال پیش بیاد که بهترین لاستیک برای پراید چه لاستیکی هست و بهتره ما از چه برند لاستیکی برای این کار استفاده کنیم.

در واقع شما باید لاستیکی را انتخاب کنید که اول از همه کیفیت بالایی داشته باشد و از بهترین جنس ساخته شده باشد. لاستیک های خارجی کیفیت بالاتری از لاستیک های ایرانی دارند اما این بدان معنی نیست که لاستیک های ایرانی بی کیفیت اند.

 

اگر هزینه برای شما مطرح نیست میتوانید از لاستیک های خارجی ۱۷۵ خریداری کنید اما اگر میخواهید با پرداخت هزینه کمتر لاستیک باکیفیت ۱۷۵ خریداری کنید میتوانید برندهای بارز و ایران تایر را جز گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

اگر میخواهید بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید را از نمایندگی معتبر خریداری کنید که کیفیت لازم را داشته باشد میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم درباره نمایندگی های معتبر فروش بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید را به دست آورید.

لاستیک استاندارد پراید

برای آن که ماشین بتواند عملکرد درستی داشته باشد بهترین کار این است که سایز تایر پراید مناسب انتخاب کرد. هرچه سایز لاستیک پراید مناسب تر انتخاب شده باشد مصرف سوخت کاهش میابد و همین امر میتواند تاثیر مثبت روی هزینه های مصرفی شما و عملکرد ماشین تان داشته باشد.

اگر میخواهید سایز استاندارد لاستیک پراید را متوجه شوید باید از دفترچه راهنما خودرو کمک بگیرید. در این دفترچه ابعاد لاستیک پراید و همینطور بهترین سایز لاستیک برای پراید ذکر شده است که با خرید این لاستیک ها ماشین شما میتواند بهترین کارایی را داشته باشد.

 

مناسب ترین سایز لاستیک پراید ۱۶۵/۶۵/۱۳ میباشد که این سایز در همه فروشگاه هایی که لاستیک ایرانی و خارجی برای پراید میفروشند موجود میباشد و شما میتوانید بدون نگرانی این لاستیک را از همه فروشگاه ها خریداری کنید.

اگر بخواید لاستیک پهن تری برای ماشین تان نصب کنید میتوانید سایز ۱۷۵ را خریداری کنید که در این صورت سایز لاستیک پراید ۱۷۵/۶۰/۱۳ میباشد و با این عنوان به فروش میرسد.

این لاستیک همان طور که اشاره شد پهنای بیشتری دارد و شما میتوانید از این سایز لاستیک پراید برای ماشین هایی که اسپرت شده اند استفاده کنید.

 

بهترین لاستیک برای پراید

شما که صاحب پراید هستید حتما میخواهید بهترین لاستیک برای پراید را بشناسید و وقتی برای خرید لاستیک هزینه ای میکنید مطمئن باشید که باکیفیت ترین لاستیک را خریداری کرده اید و هزینه شما بیهوده نبوده است.

بهترین لاستیک برای پراید میتواند ایرانی و یا خارجی باشد که البته لاستیک های خارجی کیفیت بالاتری دارند اما به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی خرید لاستیک های خارجی نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد. البته لاستیک های ایرانی نیز در برند های کویر تایر و یزد تایر کیفیت بالایی دارند و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر بهترین لاستک برای پردایدتان را خریداری کنید.

اگر از نمایندگی معتبر لاستییک خود را خریداری کنید میتوانید از گارانتی نیز بهره مند شوید. برند های بارز و ایران تایر نیز از برند های مطرح برای لاستیک پراید هستند که شما میتوانید با خیالی آسوده این لاستیک ها را خریداری کنید.

 

این برند ها با قیمت پایین تری تحت عنوان لاستیک دولتی به فروش میرسند و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر این لاستیک ها را خریداری کنید.

اگر همچنان سوالی درباره اینکه لاستیک ۱۷۵ برای پراید بهتره یا ۱۶۵ دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده شده میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ شما را بدهند و شما بهترین لاستیک برای پرایدتان را خریداری کنید.

لاستیک ۱۷۵ برای پراید بهتره یا ۱۶۵

یکی از سوال پرتکرار بسیاری از افرادی که قصد خرید لاستیک دارند اینه که برای پراید لاستیک ۱۷۵ بهتر است یا ۱۶۵؟

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، در صورتی که بر روی خودرو پراید شما رینگ فابریکه، پیشنهاد می کنیم از سایز ۱۷۵ استفاده کنید. از طرفی دیگر اگر به دنبال پهن ترین لاستیک پراید هستید، این نوع لاستیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

این لاستیک نسب به لاستیک ۱۶۵پهن تر می باشد و به صورتی است که از رینگ معمولی پراید جلوتر می باشد و باعث جلوگیری از آسیب دیدن آن می شود. در صورتی که لاستیک ۱۶۵ اینطور نیست و ممکن است لبه رینگ به جدول و دست اندازها گیر کند.

اگر این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که لاستیک پراید ۱۷۵ بهتره یا ۱۸۵، باید بگوییم که با توجه به توضیحاتی که در این مقاله داده شده، لاستیک ۱۷۵ برای پراید مناسب تر می باشد.